EESZT integráció

páciens előzmények dokumentum törlés eeszt statisztikák

Rendszerünk EESZT integrációt élvez, melynek köszönhetően:

  • A megnyitott új esetek azonnal elindítják az ellátást a “térben”, ezáltal lekérdezhetővé válnak a páciens előzményei
  • lezárásuk után az eseményeket a “térben” is lezárja rendszerünk.
  • A létrehozott dokumentumok akár egyenként is feltölthetők a rendszerbe.
  • Szükség esetén lehetőség van rontott, vagy tévesen feltöltött dokumentumot, receptet törölni az EESZT-ből.
  • Megfelelő felhasználói joggal rendelkező személy a lezárt eseteket újra megnyithatja és módosításokat hajthat végre a kívánt dokumentumokon, továbbá
  • a szakrendeléshez kapcsolódóan EESZT statisztikák érhetők el

 

A felhasználói felületen a sikeres feltöltésről visszajelzést biztosítunk.

Megjelenések listában zöld színnel és sor elején kis felhő ikonnal jelezzük, hogy az adott megjelenés sikeresen feltöltődött az EESZT -be

 

Megjelenés fülön feltöltés után azonnal láthatjuk a visszaigazolt EESZT azonosítót.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Telefon: +36 20 226 44 00
Email: info@it-rendszerhaz.hu